Home

Handelsbetingelser


VORES VARE
I Belong, stamtræsmobile med tilbehør.

BETALING
I webshoppen kan der betales med Pay Pal, kreditkort eller dankort.
Vi benytter betalingssystemet Stripe, som er godkendt af NETS.

Al datakommunikation under købet, herunder kundedata, ordredata og betalingsdata, foregår via en krypteret SSL forbindelse.
Dette sikrer, at uvedkommende ikke kan se de data, der udveksles.
Når SSL krypteringen er aktiveret, vises en hængelås nederst på siden i de fleste browsere, og internetadressen begynder med https://.

Vi registrerer eller opbevares ikke dine betalingskort- og kontooplysninger.

PRISER
Alle priser på varer er angivet i DKK inklusive 25% moms og eksklusive forsendelse og gebyrer. Den samlede pris der skal betales, inklusive forsendelse samt gebyrer ved betaling med betalings- eller kreditkort mv., opgøres og fremgår i forbindelse med præsentation af varen, hvor dette er muligt. Den samlede pris opgøres og oplyses endvidere inden afslutning og gennemførelse af købet.

I tilfælde, hvor prisen ikke kan endeligt beregnes forud for den endelige ordreafgivelse, oplyses den måde, hvorpå den samlede pris skal udregnes.

Fragtomkostningerne pålægges ikke den enkelte vare, men det samlede køb. Fragtomkostningerne kan derfor først endeligt oplyses i forbindelse med købsprocedurens afslutning, men altid før købstransaktionen gennemføres.

Priserne på fragt er følgende:

Fragt i Danmark: Fri fragt over 500 DKK.
Fragt under 500 DKK: 60-80 DKK afhængig af pakkens størrelse.
Fragt udenfor Danmark (Europa): 200 DKK
Fragt udenfor Danmark (resten af verden): 275 DKK

AFHENTNING I VALBY
Du er selvfølgelig altid velkommen til at afhente din pakke i Valby uden fragtomkostninger.
Vi bor på Bjørnsonsvej 2, 2500 Valby. Ring for en aftale.

ORDREBEKRÆFTELSE
Du modtager altid en ordrebekræftelse pr. mail på dit køb. Det er din sikkerhed for at vide, at ordren er gået igennem. Denne ordrebekræftelse indeholder de nødvendige oplysninger for din dokumentation af bestillingen. E-mailen fremsendes til den adresse du har oplyst under bestillingsproceduren.

LEVERING
Når du har indtastet og godkendt dit stamtræ på vores website er der 5-7 dages leveringstid i Danmark og 10-14 dage udenfor Danmark. Skulle det mod forventning ske, at vi først afsender dine varer senere end de angivne dage vil du modtage besked herom.

FORSENDELSE
Du får en mail, når vi har afleveret din pakke til forsendelse.
Din pakke vil blive sendt med Post Nord.

FORTRYDELSESRET
Da din bestilling altid er fremstillet efter dine personlige og konkrete specifikationer, er det ikke muligt at fortryde dit køb efter gennemført og godkendt bestilling.

MANGLER OG REKLAMATION
For købet finder købelovens mangelsregler anvendelse.

Når du handler i webshoppen har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret.
Dette betyder, at du ved reklamation enten kan få varen ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Dette betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Der skal reklameres inden rimelig tid efter, at du har opdaget manglen ved varen.
Hvis der reklameres inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Når du ønsker at reklamere over et produkt, skal det indsendes eller indleveres til os på vores adresse i Valby.

Når du returnerer varen, bedes du angive en beskrivelse af fejlen.

Bemærk, vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller andet.

Husk altid at sende varen tilbage i forsvarlig emballage, og få en kvittering for afsendelse, således at vi kan tilbagebetale dig dine omkostninger.

ANSVARSBEGRÆNSNING
I Belong er ikke erstatningsansvarlig for a) forsinkelser, b) annullering af ordre, c) krænkelse af tredjemands rettigheder.
Uanset på hvilket grundlag et krav rejses og uanset graden af uagtsomhed, er I Belong ikke ansvarlig for indirekte tab eller følgeskader som eksempelvis driftstab, avancetab, tab af data eller omkostninger i forbindelse med reetablering heraf, tab af goodwill, forvanskning af meddelelser, tab af forventet besparelser og lignende. I Belong’s ansvar for ethvert tab eller skade er beløbsmæssigt begrænset til det beløb, Kunden har lagt for den vare (eller mangel af samme), hvorpå kravet baseres. Uanset størrelsen af vederlaget for varen og graden af uagtsomhed, er I Belong’s samlede erstatningsansvar beløbsmæssigt maksimeret til kr. 50.000,00.

KLAGEBEHANDLING
Klage over en vare købt hos I Belong, kan indgives til:

Center for Klageløsning i Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby.

Klage kan også indgives til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk

Ved indgivelse af en klage skal vores e-mail adresse info@ibelong.dk oplyses.

Europa-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis Kunden er en forbruger med bopæl i et andet EU-land.

Klagen indgives her – http://ec.europa.eu/odr

Ved indgivelse af en klage skal vores e-mail adresse info@ibelong.dk oplyses.

COOKIES
Oplysninger afgivet til webshoppen videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Som registreret hos I Belong, har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen.
Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig.
Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til I Belong via e-mail: info@ibelong.dk

VORES KONTAKTOPLYSNINGER
I Belong / The Mind Gap
Bjørnsonsvej 2, 1. sal
2500 Valby
E-mail: info@ibelong.dk
Tlf. nr: 20 83 73 59

Vi tager forbehold for prisændringer og tastefejl.